Bonus Shop

Termék, kosár, itt a futár!

Kategóriák
Bonus Shop

Termék, kosár, itt a futár!

  • Kategóriák
    • Bútor
    • Bútor szobák szerint
    • Világítás, dekoráció
    • Kert és barkácsolás
    • Otthon, szabadidő
    • Értékcsökkentett termékek
  • Blog
  • Információk
    • Bonus lehetőségek
      • Hűségprogram
      • Amivel kitűnünk a tömegből
    • Fizetés és szállítás
    • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció
      • Visszáru feladás, helyes csomagolás
      • Csomagkár bejelentés
      • Panasz bejelentése
    • Márkák és szerviz
      • Fieldmann
      • Lamart
      • Yenkee
      • Sencor
      • Intex
      • Palram
      • Riwall
      • Scheppach
      • Safako
      • Sodastream
      • Retlux
      • Casio
      • Buddy Toys
      • Activa
    • Elérhetőségek
    • Rólunk
    • Karrier
      • Román nyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatárs
      • Szervizes munkatárs
    • Vásárlási feltételek
      • Általános szerződési feltételek
      • Adatkezelési tájékoztató
      • Vásárlási tudnivalók
    • Pályázat
    • Termékvélemények kezelésének szabályzata
    • Amivel kitűnünk a tömegből
  1. Információk
  1. Információk
  2. Visszaküldés, reklamáció

Visszaküldés, reklamáció

Visszáru feladás, helyes csomagolás Csomagkár bejelentés Panasz bejelentése

 

Sajnáljuk, ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel!


 

Amennyiben a termék nem hibás, csupán nem olyan, mint amire számítottál, a vásárlástól számított 14 napon belül jelezd nekünk és visszaküldheted azt.* Ilyen esetben kérheted, a vételár visszatérítését, ez az úgynevezett elállási jog. Kérlek, hogy ez esetben mindenképp lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

A helyes csomagfeladáshoz a Visszáru feladás, helyes csomagolás menü alatt találsz részletes információkat.

Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató itt.)

* Hibás termék esetén 14 napon belül ugyanúgy lehetőséged van az elállási jog érvényesítésére, de ilyenkor kérhetsz javítást vagy cserét is.

 


 

Ha a termék sérülten érkezett meg hozzád, kérlek, hogy töltsd ki a Csomagkár bejelentésére szolgáló űrlapot.

A kárbejelentő űrlap alapján továbbítjuk a panaszt a futárszolgálat felé. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a kárügyintézés menetéről. Minden esetben törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos információk megadásával.

 


 

Meghibásodott a termék, vagy már eleve hibásan érkezett hozzád? Tudunk segíteni! Ez esetben kérlek, hogy töltsd ki a Panaszbejelentő űrlapot. A panasz bejelentését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ez általában 1, maximum 2 munkanapon belül megtörténik. 


Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Segíthetünk?
  • Fizetés és szállítás
  • Vásárlási feltételek, ÁSZF
  • Rólunk
  • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
GreenSite International Zrt.
  • 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J
  • +36 21 201 0123
  • info@bonus-shop.hu
  • facebook

  • instagram

  • youtube

Pályázat

favi.hu
bonus-shop.hu a biano.hu-n
cofidis_hu
sixpayment
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Bútor
  • Bútor szobák szerint
  • Világítás, dekoráció
  • Kert és barkácsolás
  • Otthon, szabadidő
  • Értékcsökkentett termékek
  • Blog
  • Információk
    Információk
    • Bonus lehetőségek
      Bonus lehetőségek
      • Hűségprogram
      • Amivel kitűnünk a tömegből
    • Fizetés és szállítás
    • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció
      Visszaküldés, reklamáció
      • Visszáru feladás, helyes csomagolás
      • Csomagkár bejelentés
      • Panasz bejelentése
    • Márkák és szerviz
      Márkák és szerviz
      • Fieldmann
      • Lamart
      • Yenkee
      • Sencor
      • Intex
      • Palram
      • Riwall
      • Scheppach
      • Safako
      • Sodastream
      • Retlux
      • Casio
      • Buddy Toys
      • Activa
    • Elérhetőségek
    • Rólunk
    • Karrier
      Karrier
      • Román nyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatárs
      • Szervizes munkatárs
    • Vásárlási feltételek
      Vásárlási feltételek
      • Általános szerződési feltételek
      • Adatkezelési tájékoztató
      • Vásárlási tudnivalók
    • Pályázat
    • Termékvélemények kezelésének szabályzata
    • Amivel kitűnünk a tömegből
Belépés
Megrendelés regisztrációval
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.