Sajnáljuk, ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel!
Amennyiben a termék nem hibás, csupán nem olyan, mint amire számítottál, a vásárlástól számított 14 napon belül jelezd nekünk és visszaküldheted azt.* Ilyen esetben kérheted, a vételár visszatérítését, ez az úgynevezett elállási jog. Kérlek, hogy ez esetben mindenképp lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
A helyes csomagfeladáshoz a Visszáru feladás, helyes csomagolás menü alatt találsz részletes információkat.
Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató itt.)
* Hibás termék esetén 14 napon belül ugyanúgy lehetőséged van az elállási jog érvényesítésére, de ilyenkor kérhetsz javítást vagy cserét is.
Ha a termék sérülten érkezett meg hozzád, kérlek, hogy töltsd ki a Csomagkár bejelentésére szolgáló űrlapot.
A kárbejelentő űrlap alapján továbbítjuk a panaszt a futárszolgálat felé. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a kárügyintézés menetéről. Minden esetben törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos információk megadásával.
Meghibásodott a termék, vagy már eleve hibásan érkezett hozzád? Tudunk segíteni! Ez esetben kérlek, hogy töltsd ki a Panaszbejelentő űrlapot. A panasz bejelentését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ez általában 1, maximum 2 munkanapon belül megtörténik.