Köszöntünk a Bonus Shop webáruházban!
Hogyan tudok megrendelést leadni?
Ha nem boldogulsz a megrendelés rögzítésével, keresd fel ügyfélszolgálatunkat! A megrendelés rögzítéséhez email cím feltétlenül szükséges, mivel elektronikus számlázást használunk.
Elfelejtettem a jelszavam! Mit tegyek?
Kattints az "Elfelejtettem a jelszavam" lehetőségre, majd írd be az email címet, amivel regisztráltál. Ezt követően emailben kiküldésre kerül neked az új jelszó, amivel már be tudsz jelentkezni. Kérlek, hogyha nem találod a levlet a beérkező levelek között, akkor nézd meg a promóció és a kéretlen levél mappáidat is. Előfordulhat, hogy véletlenül oda sorolja a levelezőrendszered az üzenetünket.
Ha nincs kosár gomb az adott terméknél, az annyit jelent, hogy átmenetileg nem vásárolható. A szállítási információknál valószínűleg azt látod a termék adatlapján, hogy készlethiány miatt nem rendelhető. Ha tetszik a termék, fel tudsz iratkozni egy értesítőre, így emailben üzenetet küldünk Neked, ha újra rendelhető a termék. Ezt a termék adatlapján az ár alatt a kis csengő ikon melletti "Értesítést kérek,..." szövegre kattintva, az email címed megadásával igényelheted.
Mit jelent az, hogy "A kép csak illusztráció"?
Minden termékünk oldalán láthatod, hogy "A kép csak illusztráció." A képeket rendszerint a gyártó, vagy a beszállító biztosítja számunkra. A képeken szereplhetnek olyan részletek, amik nem képezik a csomag tartalmát, mint például egy TV állvány esetén, lehetséges, hogy látsz a képen DVD lejátszót és TV-t, de ezek nem tartoznak a termékhez. A termék leírásában megtalálod a csomag tartalmát. A termékfejlesztés során előfordulhatnak apró változtatások is, melyeket követően azok nem kerülnek újrafotózásra. Ezen változások a funkcionalitást nem befolyásolják.
A kupont a megrendelés során tudod érvényesíteni. Tedd a kosárba a választott termékeket és lépj a kosár oldalra. A megrendelés összegzésnél a "kuponkód" mezőbe másold be a kódot. Figyelj rá, hogy minden karakter pontosan ugyanúgy szerepeljen. A megrendelés véglegesítése előtt már a kedvezményre jogosító kupon értékével csökkentve fogod látni a végösszeget.
Kérlek, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak a törlési igényt az alábbi űrlap kötöltésével. Így tudjuk a leggyorsabban feldolgozni kérésedet. https://bonus-shop.hu/rendeles-torles
Az áru átvételét követő 14 naptári napon belül jelezd az elállási szándékot ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén. Ezt követően 14 napon belül küldd vissza a terméket elállási nyilatkozattal együtt a következő címre: GreenSite International Zrt. 9700, Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J.
https://bonus-shop.hu/panaszbejelentes
Sikeres űrlapkitöltés esetén a megadott email címre meg fogod kapni a válaszaidat és a kollégák a lehető leghamarabb tájékoztatnak a továbbiakról. Bármely elérhetőségünkön bejelentheted panaszodat, viszont az űrlap a leggyorsabb megoldás.
|