GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések

Köszöntünk a Bonus Shop webáruházban!

Kérlek, hogy mielőtt Ügyfélszolgálatunkhoz fordulnál, nézd át az alábbi kérdéseket és válaszokat. Ha nem találtad meg a keresett választ, természetesen készséggel állunk rendelkezésedre munkanapokon 9:00-16:30 között emailben, telefonon és élő chaten is.

Köszönjük, hogy Minket választottál!



Sikerült elküldenem a megrendelésemet?

A sikeres rendelés végén tájékoztat a weboldal és kiírja rendelésed azonosító számát. A megrendelésről minden esetben egy automata visszaigazoló emailt küldünk a megrendelésben rögzített email címre. A visszaigazolás előfordulhat, hogy a kéretlen levelek, vagy a promóció mappába kerül a levelező rendszeredben. Kérlek, hogy ellenőrizd ezeket is. Ha ezek után is bizonytalan vagy, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és add meg a megrendelő nevét és email címét, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek.



Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?

Nem, nincs szükség regisztrációra.

Ha regisztrálsz, úgy tudsz hűségpontokat gyűjteni, melyeket felhasználhatsz következő vásárlásodnál, de ez nem kötelező. Hűségprogramunkról itt találsz részletes információkat:
https://bonus-shop.hu/husegprogram



Korábban már regisztráltam, de most nem tudok rendelést leadni. Mi lehet a baj?

Ha már regisztrált Ügyfelünk vagy, be kell jelentkezned a Profil menüpontban a megrendelés rögzítéséhez. Így tudod gyűjteni a hűségpontokat és így a rendszer automatán segít neked a megrendelő adatainak kitöltésében is. Természetesen ezeket tudod módosítani, ha szükséges.



Hogyan tudok fizetni?

Áruházunkban van lehetőség utánvétellel (futárnál), banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel és PayPal előre fizetéssel is rögzíteni a megrendelést. Utánvételes megrendelést 199.999 Ft-ig tudunk fogadni.

Egyes termékeknél nincs lehetőség az utánvétel fizetési módot választani, ezt minden esetben jelezzük neked a termék adatlapján.

A GLS futárnál házhozszállítás esetén tudsz bankkártyával is fizetni, ez esetben is az utánvételes fizetési módot kell választani. Nincs szükség külön igényelni a bankkártyás fizetést ez esetben, automatikusan a futárnál lesz a terminál, csak jelezd neki, hogy kártyával fizetnél.

A 24H futárszolgálatnál nincs lehetőség kártyás fizetésre.



Személyes átvételre, megtekintésre van lehetőség?

Sajnos egyelőre nem rendelkezünk offline üzlettel. Raktárainkból futárszolgálattal küldjük termékeinket, személyes átvételre nincs lehetőség.



Miért nem tudom kosárba tenni a terméket?

Ha nincs kosár gomb az adott terméknél, az annyit jelent, hogy átmenetileg nem vásárolható. A szállítási információknál valószínűleg azt látod a termék adatlapján, hogy készlethiány miatt nem rendelhető. Ha tetszik a termék, fel tudsz iratkozni egy értesítőre, így emailben üzenetet küldünk Neked, ha újra rendelhető a termék. Ezt a termék adatlapján az ár alatt a kis csengő ikon melletti "Értesítést kérek,..." szövegre kattintva, az email címed megadásával igényelheted.



Mennyi a szállítási idő és költség?

A szállítási idő minden terméknél az aktuális készlet függvénye. A termék oldalán a képtől jobbra van egy szövegbox, aminek a címe Szállítási információk. Ennek az alján láthatod a várható kiszállítási időt. Kérlek figyelj arra, hogy ez színenként is eltérő lehet.

A termékek szállíthatósága függ azok méretétől, egyedi adottságaitól, itt láthatod az adott termékhez kötött szállítási módokat és költségeket is.



Hogyan tudok rendelni?
 

Rendelésedet leadhatod a weboldalon a kosár gomb segítségével és rendelési adatok megadásával, vagy telefonon a + 36 21 201 01 23 számon. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között tudja fogadni hívásodat.

Az alábbi linken találsz egy kis videós segítséget is, a megrendelés online rögzítéséhez:

https://youtu.be/S-RUy9iD6tY



Szállítási címet szeretnék módosítani, hogyan tudom ezt megtenni?

Amennyiben már megkaptad a kiszállítási értesítő emailünket, úgy kérlek, hogy az abban megtalálható futárszolgálati elérhetőségen fordulj közvetlenül a kiszállítást végző céghez. Szükség lesz a csomagszámodra is. Ők fognak tudni neked a leggyorsabban és leghatékonyabban segíteni.

Ha még nem kaptál értesítést a csomag összekészítéséről, kiszállításáról, úgy fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz. Szükségünk lesz a megrendelés azonosítószámára, és az új kiszállítási címre. Kérlek, hogy ezeket pontosan add meg.

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között érhető el.

Telefonos elérhetőségünk: +3621/201-01-23

Email: info@bonus-shop.hu

Ezen kívül elérsz minket a weboldalon élő chaten is munkaidőben.



Törölni szeretném a megrendelésemet. Hogyan tudom ezt megtenni?

Kérlek, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak a törlési igényt a megrendelési azonosítószámod megadásával együtt. Emailben a tárgy mezőbe írd be „Törlési igény 50323-…”. Így tudjuk a leggyorsabban feldolgozni kérésedet.

Telefonos elérhetőségünk: +3621/201-01-23

Email: info@bonus-shop.hu



Elállási jogommal szeretnék élni / vételártérítést szeretnék. Mit kell tennem?

Sajnáljuk, hogy a termék nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Az áru átvételét követő 14 naptári napon belül jelezd az elállási szándékot ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén. Ezt követően 14 napon belül küldd vissza a terméket elállási nyilatkozattal együtt a következő címre: GreenSite International Zrt. 9700, Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J.

Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató: https://bonus-shop.hu/elallasi-jog )

Az elállási nyilatkozatot megtalálod a megrendelés visszaigazoló emailben. Ebben már előre kitöltöttünk Neked néhány adatot, hogy ne kelljen annyit körmölni. :)

Természetesen a nyilatkozat mintáját elérheted a weboldalunkon az ÁSZF-ben és az alábbi linken is:

https://admin.fogyasztobarat.hu/my-pdf.php?params=em/NSQJ1OU2/em.pdf



Márkás terméket vásároltam, de meghibásodott. Hol találom a szerviz elérhetőségeket?

Az általunk forgalmazott márkák gyártó által biztosított garanciális feltételeiről és a szakszervizek elérhetőségéről az alábbi linken keresztül tudsz informálódni:

https://bonus-shop.hu/markak-es-szerviz

Ha segítségre van szükséged, kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat. Rendelési azonosítódra, vagy a számla sorszámára szükség lesz és röviden foglald össze a termékkel tapasztalt problémát.

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között tud választ adni.



A hivatalos márkaszervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?

Küldd el nekünk az info@bonus-shop.hu címre a márkaszerviztől kapott dokumentumot és a rendelés azonosító számát, vagy a számla sorszámát. Ez alapján tájékoztatunk a lehetőségekről.



Sérült csomagot kaptam. Mit tegyek?

Sajnáljuk, hogy sérülést tapasztaltál a csomaggal kapcsolatban. Kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés végett töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot és részletes, éles fotóiddal segítsd a munkánkat:

https://bonus-shop.hu/csomagkar-bejelentes

A kárbejelentő űrlap alapján továbbítjuk a panaszt a futárszolgálat felé. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a kárügyintézés menetéről.



Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem ezt meg?

Bármely elérhetőségünkön bejelentheted panaszodat.

A leggyorsabb és leghatékonyabb ügyintézés végett kérünk, hogy írásban az info@bonus-shop.hu email címre küldd el nekünk megrendelésed azonosító számát, a számla sorszámát és foglald össze néhány mondatban, lényegre törően a problémát. Amennyiben termékkel kapcsolatos panaszt szeretnél tenni, úgy nevezd meg a terméket is.

Írásbeli megkeresésekre általában 2 munkanapon belül választ adunk. Nagy leterheltség mellett is ez maximum 5 munkanap (Például Black Friday, vagy Karácsonyi időszak).

Ha ezen időszakon belül nem kapsz választ, kérlek, hogy keress meg bennünket egy másik ügyfélszolgálati fórumon is (például telefonon, vagy chaten), hogy kivizsgálhassuk az ügyet.