Csomagkár bejelentés

Kedves Vásárlónk!

Sajnáljuk, hogy sérülést tapasztaltál a csomagoddal kapcsolatban. Kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés végett töltsd ki az alábbi űrlapot és részletes, éles fotóiddal segítsd a munkánkat.

A kárbejelentő űrlap alapján továbbítjuk a panaszt a futárszolgálat felé. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a kárügyintézés menetéről.

Minden esetben törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos információk megadásával.

  

 

Email cím
Megrendelési szám
Számla sorszám
Csomagszám
KÉP - A sérülésről
KÉP - A sérülésről 2. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A sérülésről 3. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A külső csomagolásról
KÉP - A külső csomagolásról 2. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A külső csomagolásról 3. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A belső csomagolásról
KÉP - A belső csomagolásról 2. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A belső csomagolásról 3. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - a termék csomagon belüli elhelyezkedéséről
KÉP - a termék csomagon belüli elhelyezkedéséről 2. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - a termék csomagon belüli elhelyezkedéséről 3. (NEM KÖTELEZŐ)
KÉP - A termék dobozán található gyártói vonalkódról (Nem azonos a futárszolgálati címkével)

Figyelem! Több nagyfelbontású kép csatolása esetén lehetséges, hogy több időt vesz igénybe az űrlap elküldése!

Az űrlap elküldése sikeres, ha a képernyőn az "Üzenet elküldve" felirat megjelenik.