Visszaküldés
Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak! A csomagolásba helyezz kísérőlevelet, ami tartalmazza a rendelés azonosítószámát, vagy a számla sorszámát.
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy amennyiben benzinmotoros gépet vásároltál, és azt használatba vetted, úgy a benzin és az olaj leengedése szükséges a szállítás előtt. A termék nem szállítható, amennyiben benzin, vagy olaj van a gépben! Okoseszköz esetén a terméken el kell végezni a gyári beállítások visszaállítását. Ha eszköz védelmet állítottál be bármilyen kóddal, amely gátolja a készülék feloldását és használatát, akkor azt törölni kell a készülékről.
|
|
|
Ha van lehetőség az eredeti csomagolás helyreállítására, nyugodtan fel lehet azt használni, viszont nagyon kell ügyelni arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre amiatt van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy összeállított bútor nem szállítható! Kérjük, hogy a gyári termékdobozra ne írj! |
Az alábbi kisfilm a GLS jóvoltából bemutatja, hogy mire kell ügyelnünk a csomag összekészítése során:
Csomagkár
|
Sajnos a leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat csomagkár. Amennyiben tőlünk úgy kapod meg a terméket, hogy az sérült, kérünk, hogy azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb bejelenthessük a problémát a futárszolgálat felé.
Szükségünk lesz mind a termék sérüléséről, mind a termék dobozáról és magáról a csomagolásról is fotókra. Ezeket az alábbi űrlapon küldd el részünkre: https://bonus-shop.hu/csomagkar-bejelentes
Ha egyeztettél velünk a panaszról és arról tájékoztatunk, hogy érkezik a futár a csomagért, akkor a terméket a fotók elkészítése után helyezd vissza az eredeti csomagolásba.
Ügyelj arra, hogy a térkitöltő anyagok is a csomagba kerüljenek és a lehető legjobban rekonstruáld a csomag eredeti állapotát, hogy a futárszolgálat kivizsgálhassa a panaszos ügyet. |
|
Természetesen nekünk is az a célunk, hogy az ilyen eseteket elkerüljük és ha már megtörtént a baj minél gyorsabban, gördülékenyebben kezeljük. Jellemzően a képek beérkezését követően 1-5 munkanapon belül sikerül rendeznünk a panaszt Ügyfeleink felé.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja a hívásokat. E-mailt bármikor írhatsz nekünk.
Köszönjük, hogy együttműködsz velünk! |