Visszáru feladás, helyes csomagolás



Visszaküldés

Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak, így fel tudunk készülni a csomag fogadására és segíteni is tudunk neked, ha kérdésed lenne.

 

Ha van lehetőség az eredeti csomagolás helyreállítására, nyugodtan fel lehet azt használni, viszont nagyon kell ügyelni arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre amiatt van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím.

Lehetőség szerint a terméket eredeti dobozába helyezd vissza, és ezt csomagold be buborékfóliás borítékba vagy dobozba. Használj térkitöltő anyagot, hogy a termék a szállítás során ne mozogjon a csomagban. Nyugodtan használhatsz akár régi újságpapírokat is térkitöltésre, szelektív hulladékgyűjtésünknek köszönhetően, a megfelelő helyre fog kerülni a papírhulladék.

Az alábbi kisfilm a GLS jóvoltából bemutatja, hogy mire kell ügyelnünk a csomag összekészítése során:

Csomagkár

Sajnos a leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat csomagkár. Amennyiben tőlünk úgy kapod meg a terméket, hogy az sérült, kérünk, hogy azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb bejelenthessük a problémát a futárszolgálat felé.

 

Szükségünk lesz mind a termék sérüléséről, mind a termék dobozáról és magáról a csomagolásról is fotókra. Ezeket az info@bonus-shop.hu címre kell elküldeni.

 

Ha egyeztettél velünk a panaszról és arról tájékoztatunk, hogy érkezik a futár a csomagért, akkor a terméket a fotók elkészítése után helyezd vissza az eredeti csomagolásba.

 

Ügyelj arra, hogy a térkitöltő anyagok is a csomagba kerüljenek és a lehető legjobban rekonstruáld a csomag eredeti állapotát, hogy a futárszolgálat kivizsgálhassa a panaszos ügyet.

 

Természetesen nekünk is az a célunk, hogy az ilyen eseteket elkerüljük és ha már megtörtént a baj minél gyorsabban, gördülékenyebben kezeljük. Jellemzően a képek beérkezését követően 1-3 munkanapon belül sikerül rendeznünk a panaszt Ügyfeleink felé.

 

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között fogadja a hívásokat. E-mailt bármikor írhatsz nekünk.

 

Köszönjük, hogy együttműködsz velünk!


Vissza az áruházba!