Bonus Shop

Termék, kosár, itt a futár!

Kategóriák
Bonus Shop

Termék, kosár, itt a futár!

  • Kategóriák
    • Outlet termékek
    • Bútor
    • Bútor szobák szerint
    • Világítás, dekoráció
    • Kert és barkácsolás
    • Otthon, szabadidő
    • Értékcsökkentett termékek
  • Blog
  • Információk
    • Bonus lehetőségek
      • Hűségprogram
      • Amivel kitűnünk a tömegből
    • Fizetés és szállítás
    • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció
      • Visszáru feladás, helyes csomagolás
      • Csomagkár bejelentés
      • Panasz bejelentése
    • Elérhetőségek
    • Rólunk
    • Karrier
      • Román nyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatárs
      • Szervizes munkatárs
    • Vásárlási feltételek
      • Általános szerződési feltételek
      • Adatkezelési tájékoztató
      • Vásárlási tudnivalók
    • Termékvélemények kezelésének szabályzata
    • Amivel kitűnünk a tömegből
  • Pályázatok
    • Pályázat - GINOP-1.2.8-20-2020-01554
    • Pályázat - GINOP-4.1.2-18-2018-00083
  1. Visszaküldés, reklamáció
  1. Információk
  2. Visszaküldés, reklamáció
  3. Visszáru feladás, helyes csomagolás

Visszáru feladás, helyes csomagolás



Visszaküldés

Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak!

A csomagolásba helyezz kísérőlevelet, ami tartalmazza a rendelés azonosítószámát, vagy a számla sorszámát.

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy amennyiben benzinmotoros gépet vásároltál, és azt használatba vetted, úgy a benzin és az olaj leengedése szükséges a szállítás előtt. A termék nem szállítható, amennyiben benzin, vagy olaj van a gépben!

Okoseszköz esetén a terméken el kell végezni a gyári beállítások visszaállítását. Ha eszköz védelmet állítottál be bármilyen kóddal, amely gátolja a készülék feloldását és használatát, akkor azt törölni kell a készülékről.


Kérjük gondoskodj arról, hogy a csomagba csak a termék gyári tartozékai kerüljenek pl.: SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártyát ne küldd el a termékkel együtt!

Ha van lehetőség az eredeti csomagolás helyreállítására, nyugodtan fel lehet azt használni, viszont nagyon kell ügyelni arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre amiatt van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím.

Lehetőség szerint a terméket eredeti dobozába helyezd vissza, és ezt csomagold be buborékfóliás borítékba vagy dobozba. Használj térkitöltő anyagot, hogy a termék a szállítás során ne mozogjon a csomagban. Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt készíts a termékről és a csomagolásról fényképeket. 

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy összeállított bútor nem szállítható!

Kérjük, hogy a gyári termékdobozra ne írj!

Az alábbi kisfilm a GLS jóvoltából bemutatja, hogy mire kell ügyelnünk a csomag összekészítése során:

Csomagkár

Sajnos a leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat csomagkár. Amennyiben tőlünk úgy kapod meg a terméket, hogy az sérült, kérünk, hogy azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb bejelenthessük a problémát a futárszolgálat felé.

 

Szükségünk lesz mind a termék sérüléséről, mind a termék dobozáról és magáról a csomagolásról is fotókra. Ezeket az alábbi űrlapon küldd el részünkre:

https://bonus-shop.hu/csomagkar-bejelentes

 

Ha egyeztettél velünk a panaszról és arról tájékoztatunk, hogy érkezik a futár a csomagért, akkor a terméket a fotók elkészítése után helyezd vissza az eredeti csomagolásba.

 

Ügyelj arra, hogy a térkitöltő anyagok is a csomagba kerüljenek és a lehető legjobban rekonstruáld a csomag eredeti állapotát, hogy a futárszolgálat kivizsgálhassa a panaszos ügyet.

Természetesen nekünk is az a célunk, hogy az ilyen eseteket elkerüljük és ha már megtörtént a baj minél gyorsabban, gördülékenyebben kezeljük. Jellemzően a képek beérkezését követően 1-5 munkanapon belül sikerül rendeznünk a panaszt Ügyfeleink felé.

 

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja a hívásokat. E-mailt bármikor írhatsz nekünk.

 

Köszönjük, hogy együttműködsz velünk!


Vissza az áruházba!

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Segíthetünk?
  • Fizetés és szállítás
  • Vásárlási feltételek, ÁSZF
  • Rólunk
  • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
GreenSite International Zrt.
  • 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J
  • +36 21 201 0123
  • info@bonus-shop.hu
  • facebook

  • instagram

  • youtube

Pályázat

favi.hu
bonus-shop.hu a biano.hu-n
cofidis_hu
sixpayment
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Outlet termékek
  • Bútor
  • Bútor szobák szerint
  • Világítás, dekoráció
  • Kert és barkácsolás
  • Otthon, szabadidő
  • Értékcsökkentett termékek
  • Blog
  • Információk
    Információk
    • Bonus lehetőségek
      Bonus lehetőségek
      • Hűségprogram
      • Amivel kitűnünk a tömegből
    • Fizetés és szállítás
    • GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció
      Visszaküldés, reklamáció
      • Visszáru feladás, helyes csomagolás
      • Csomagkár bejelentés
      • Panasz bejelentése
    • Elérhetőségek
    • Rólunk
    • Karrier
      Karrier
      • Román nyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatárs
      • Szervizes munkatárs
    • Vásárlási feltételek
      Vásárlási feltételek
      • Általános szerződési feltételek
      • Adatkezelési tájékoztató
      • Vásárlási tudnivalók
    • Termékvélemények kezelésének szabályzata
    • Amivel kitűnünk a tömegből
  • Pályázatok
    Pályázatok
    • Pályázat - GINOP-1.2.8-20-2020-01554
    • Pályázat - GINOP-4.1.2-18-2018-00083
Belépés
Megrendelés regisztrációval
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.