Visszáru feladás, helyes csomagolás

Visszaküldés
![]() |
Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak, így fel tudunk készülni a csomag fogadására és segíteni is tudunk neked, ha kérdésed lenne.
|
![]() |
Ha van lehetőség az eredeti csomagolás helyreállítására, nyugodtan fel lehet azt használni, viszont nagyon kell ügyelni arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre amiatt van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím. |
Az alábbi kisfilm a GLS jóvoltából bemutatja, hogy mire kell ügyelnünk a csomag összekészítése során:
Csomagkár
![]() |
Sajnos a leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat csomagkár. Amennyiben tőlünk úgy kapod meg a terméket, hogy az sérült, kérünk, hogy azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb bejelenthessük a problémát a futárszolgálat felé.
Szükségünk lesz mind a termék sérüléséről, mind a termék dobozáról és magáról a csomagolásról is fotókra. Ezeket az info@bonus-shop.hu címre kell elküldeni.
Ha egyeztettél velünk a panaszról és arról tájékoztatunk, hogy érkezik a futár a csomagért, akkor a terméket a fotók elkészítése után helyezd vissza az eredeti csomagolásba.
Ügyelj arra, hogy a térkitöltő anyagok is a csomagba kerüljenek és a lehető legjobban rekonstruáld a csomag eredeti állapotát, hogy a futárszolgálat kivizsgálhassa a panaszos ügyet.
|
![]() |
Természetesen nekünk is az a célunk, hogy az ilyen eseteket elkerüljük és ha már megtörtént a baj minél gyorsabban, gördülékenyebben kezeljük. Jellemzően a képek beérkezését követően 1-3 munkanapon belül sikerül rendeznünk a panaszt Ügyfeleink felé.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között fogadja a hívásokat. E-mailt bármikor írhatsz nekünk.
Köszönjük, hogy együttműködsz velünk! |