Weboldalunkon termékvélemény rögzítésére 2022.05.27. napjától csak abban az esetben van lehetőség, ha a vásárló a véleményezés során kitölti email címét és a véleményezés pillanatát megelőző 2 hónapon belül ez alapján azonosítható, igazolt megrendelése van webáruházunkban. A rendszer automatikusan ellenőrzi az email cím alapján a megrendelés tényét.
A termékre leadott vélemény manuális ellenőrzésen is átesik 1 hónap időtartamon belül, melynek során a moderátor ellenőrzi annak tartalmát. Amennyiben a vélemény a tartalma alapján megjeleníthető, úgy az megjelenítésre kerül a termék adatlapján.
A termékvélemény abban az esetben törölhető moderátor által, ha az alábbiak közül bármely pont teljesül:
- trágár vagy isten káromló szavak, kifejezéseket alkalmazott a véleményező, valamint megfogalmazása nem felel meg az etikai elvárásoknak, annak tartalma sértő valamely társadalmi csoport részére
- valakinek a személyes adatait tartalmazza
- Vallási, politikai, ideológiai jellegű, vagy arra utaló vélemény
- nem a termékhez tartozó tartalommal bír (például a vásárló jelzi, hogy még nem került kicsomagolásra a termék, vagy egyértelműen kiderül a leírásból, hogy másik termékre vonatkozik az értékelése)
- sértés, rágalmazás, személyeskedés esetén
- amennyiben a csillagok száma nincs összhangban a szöveg tartalmával (például 1 csillagos vélemény, ahol a szövegezésben maximális elégedettségét fejezi ki a vásárló)
- amennyiben más áruház megnevezésre kerül, vagy konkurens céget/márkát ajánl a vásárló
- amennyiben ugyanazon vásárló többször is értékeli ugyanazt a terméket egymást követően, azonban csak 1 terméket vásárolt
Vonatkozó szabályozás: 2008. évi XLVII. törvény melléklete