Nálunk az elérhető ügyfélszolgálat alap, tudsz velünk beszélni telefonon, írhatsz nekünk emailt, és tarthatod velünk a kapcsolatot chaten, vagy akár Facebook-on is.
Megismerhető a termék a részletes leírásokból, amiket folyamatosan bővítünk a jelzéseitek alapján. Mert itt tényleg számít a véleményed!
Minőségi a megjelenés és a kiszállítás egy szempillantás alatt megtörténik.
És mi a Bonus a Bonus Shopban?
Regisztrált vásárlóink pontokat gyűjthetnek minden egyes vásárlás során, melyeket később kedvezményre válthatnak be. A hűségprogramról részletes infókat itt találsz.
180 napos termékcsere garancia
"Monica: De klassz a szoknyád! Szülinapi ajándék?
Rachel: Igen.
Monica: És kitől?
Rachel: Tőled. Kicseréltem a blúzt, amit adtál..."
- idézet a Jóbarátok című sorozatból
Ajándékba szánod a terméket és nem vagy biztos a döntésben? A 180 napos termékcsere épp Neked lett kitalálva!
Hogyan zajlik a termékcsere?
Amennyiben a vásárlástól számított 180 napon belül termékcserét szeretnél kérni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és jelezd ezen irányú igényedet ügyfélszolgálati munkatársunk felé.
Miután beérkezett rendszerünkbe az igényed, munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot és tájékoztat az ügyintézés pontos menetéről.
Kizárólag bontatlan, új terméket tudunk visszavenni, gyári dobozával, csomagolásával és minden tartozékával együtt!
Amennyiben megfelel a kritériumoknak, a termék árával megegyező értékű kupont küldünk a megrendeléskor rögzített e-mail címedre, amelyet egy éven belül levásárolhatsz bármely termékre weboldalunkon.
Amennyiben a termék nem felel meg a termékcsere kritériumainak, úgy az Eladónak lehetősége van a cserére vonatkozó igényt elutasítani.
Profi kiszállítás
Nálunk a szállításban sem fogsz csalódni
Ha rendelésed 12:00-ig beérkezik hozzánk, és a termékoldalon "Ma feladjuk" jelölést látsz, garantáltan aznap átadjuk a csomagod a futárszolgálatnak.
Villámgyors szállítás az ország bármely pontjára, akár másnapra.
Nincs kellemetlen meglepetés, a megbízható szállítási idő kijelzésünknek köszönhetően.
Folyamatos és pontos kommunikáció a rendelés folyamatáról.
Válaszd a számodra legkényelmesebb szállítási módot, akár házhoz, akár csomagpontra.
Nem fogadott hívás esetén, garantált a visszahívás
Ha hívtál minket, és megnyomtad a számodra megfelelő gombot a hangosmenüben, hogy ügyintézővel beszélhess, azonban nem tudtuk fogadni a hívásodat, úgy garantáltan még aznap visszahívunk Téged, amennyiben munkanapon délután 3 óra előtt indítottad a hívásodat!
Kivételt képez ez alól olyan helyzet, mely ellehetetleníti a kivitelezést, például: ha technikai hiba miatt a telefonközpontban elérhetetlenné válnak az adatok, avagy kimenő hívás nem indítható.