|
Szeretnénk ha nem csalódnál!
Veled is előfordult már, hogy megvásároltál egy terméket, majd mikor már kézhez kaptad, akkor láttad, hogy a termék még olcsóbb lett az adott áruházban?
Átverve érezted magadat, hogy járhattál volna még jobban is? Okoltad magadat, hogyha még vársz egy hetet, akkor jóval olcsóbban meg tudtad volna venni a kiszemelt terméket?
|
|
Ár garancia program
Számunkra a legfontosabb a vásárlóink elégedettsége! Ezért egy új programot indítottunk el, Ár garancia néven.
Ha megvásárolsz egy terméket, majd a vásárlásodtól számított 14 napon belül bármikor meglátod az oldalunkon egy alacsonyabb áron, készíts egy képernyőképet (screenshot) és küldd el az info@bonus-shop.hu e-mail címre! A levélben tüntesd fel a megrendelési, vagy számlasorszámodat ami alapján könnyedén be tudunk azonosítani!
Ha ezeket megtetted, a két összeg közti különbözetet visszaadjuk neked kupon formájában, amit egy későbbi vásárlásod alkalmával egy éven belül szabadon felhasználhatsz!
A kupont a megrendelésedben rögzített email címre fogjuk elküldeni!
|
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár, vagy irreális ár
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Amennyiben az Eladó a vásárlást követően hibás áron jelenít meg terméket, úgy a vásárlónak nem áll jogában élni az ár garancia program adta kedvezménnyel.
Vissza az áruházba!