Sencor

 

A márka Japánban született 1969-ben. A márkanév ötvözi a Japán "sen", és a latin "cor" szavakat, mely együtt ezer-szívet jelent.

Ma a SENCOR több mint 1.000 terméktípust forgalmaz, hat termékkategóriában, több mint 25 országban világszerte.

Napjainkban a SENCOR a legújabb tendenciákra összpontosít, a világpiac exkluzív márkáihoz hűen. A széles termékpaletta ennek elsődleges alapját képezi. Akárcsak a hetvenes években, Japánban, ugyanígy a harmadik évezred elején is - a SENCOR termékek világszerte több mint 25 országban kaphatók.

A SENCOR minden aktuális témában jelen van és folyamatosan bővíti termékskáláját, mely mára több mint ezer terméket jelent, hat nagyobb termékkategóriában (fogyasztói elektronikai termékek, tabletek, mobiltelefonok, irodai és autós elektronikai termékek, háztartási készülékek, egészség és szépségápolás), de havonta újabb és újabb termékek megjelenése is jellemzi.

Miközben más márkák sokszor csak beszélnek az innovációról - a SENCOR folyamatosan alkalmazza azt a termékpaletta teljes kínálatára.

 

  
 


  
  

Sencor garanciális ügyintézés

 

A SENCOR termékekre a gyártó a vásárlás napjától számított 24 hónap jótállást vállal.

A leggyorsabb ügyintézés végett javasoljuk, hogy közvetlenül a márkaszervizhez fordulj, amennyiben panaszod van a megvásárolt termékkel. A vásárlástól számított 2 éven belül természetesen felkeresheted a forgalmazót is.

Figyelem! A garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására (számla, vagy jótállási jegy).

 

Hiba bejelentés esetén a gyors ügyintézéshez a következő információk megadására lesz szükség:

  • Termék cikkszám (például: SVC 7020BK porszívó)
  • A meghibásodás jellege, hiba leírása. Amennyiben lehetséges akár fénykép is mellékelhető.
  • Az elérhetőséged (pontos cím, és telefonszám)
  • Számla

 


 

Márkaszervizek elérhetősége:

 

Fast Hungary Kft.

Székhely: H-2310 Szigetszentmiklós Kántor utca 10

Tel.:+36/ 23 330 830

Fax: +36/ 23 330 827

E-mail: szerviz@sencor.hu


A márkaszervizben lehetőség van tartozék, alkatrész igénylésre is, melyhez minden esetben írásos egyeztetés szükséges. Alkatrész, tartozék rendelés esetén a pontos termék cikkszám mellet, lehetőség szerint az igényléskor küldj képet az érintett részről. Az alkatrész igényedet a szerviz@fasthungary.hu email címre küldheted el.