Termék, kosár, itt a futár!
A KIYO ProParkXT multifunkciós lézeres eszköz célja, hogy napjaink egyre zsúfoltabb útjain megkönnyítse a járművünkkel való manőverezést és parkolást. A tolatóradarokkal ellentétben, a KIYO ProParkXT képes a közelebbi tereptárgyak közeledtét is jelezni. Ennek főleg a szűk parkolókban, vagy a garázsba történő beálláskor vesszük hasznát. Fontos tudni, hogy nem szabad csak a készülék jelzéseire hagyatkozni! Kérjük, minden esetben körültekintően, saját érzékszerveire is támaszkodva hajtsa végre a parkolást.
Az új mérőeszköz rajzával és “READY” feliratú plecsnivel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP – Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk.A KKEP része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat:VÉDA – Közúti Intelligens Kamerahálózat
A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni NEM képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani a megengedett sebességre, mivel ezek csak jelzik a mérést!
A tolatóradarokkal ellentétben – amelyek általában 30-50 cm-en kívül adnak pontos tájékoztatást a tereptárgyak távolságáról – a KIYO ProParkXT képes a közelebbi (kb. 25 cm-re lévõ) tárgyak közeledtét is jelezni, arról nem is beszélve, hogy a felszerelés során nincs szükség a lökhárítón több nagy méretű furat készítésére, hiszen a transzponderek a lökhárítók mélyedéseibe, vagy a hűtőmaszkba is beszerelhetők. A termék méltán szerzett magának hírnevet 2,5 cm mélységű, aprócska transzpondereivel (szenzorok, „szemek”) és kiemelkedően kedvező árával.
A KIYO ProPark multifunkciós lézeres eszköz hanggal és visszajelző LED-ek segítségével is jelzi a jármű és a környezetében lévő tárgyakat. Amint közeledünk egy tereptárgyhoz (épület, másik jármű, korlát, utcán közlekedő gyalogos), a készülék folyamatosan figyeli annak tőlünk való távolságát, majd amint veszélyesen közel kerülünk (kb. 25 cm), hang- és fényjelzéssel figyelmeztet minket, hogy jobban odafigyelve folytassuk a manővert.
A KIYO ProParkXT parkolósegéd berendezés a nyílt 904 Nm-es hullámhosszon dolgozik, így esetlegesen zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket. Erről bővebb tájékoztatást telefonon tudunk adni.
A készülék minden esetben beszerelést igényel. A szenzorok, csak megfelelő elhelyezés esetén képesek ellátni feladatukat, továbbá az eszközt az autó elektromos rendszerére rá kell kötni. Kérje szakember segítségét, aki szakszerűen el tudja végezni a beszerelést. Országos viszonteladói hálózatunkbankeresse meg az Önhöz legközelebb eső partnerünket.A KIYO ProPark egy beltéri központi egységből, valamint a lökhárító rácsozásába helyezendő külső szenzorokból áll.
A termék hatékonyságának legsarkalatosabb pontja a felhasznált szenzorok száma és a szabályos beszerelés! Legfőképpen az autó felépítése és mérete határozza meg, hogy hány darab szenzorra lesz szükség a hatékony rendszer kiépítéséhez. A beszerelést megelőzően mindenképpen mérlegelje azt is, hogy első vagy első-hátsó parkolósegéd-berendezést szeretne az autójára.
Vegye igénybe szakember tanácsadását azzal kapcsolatban, hogy hány szenzor használata javasolt az Ön autóján, és hogy hová érdemes felszerelni ezeket. Szaktanácsadáshoz juthat ügyfélszolgálatunk által, illetve kollégáink megadják az Önhöz legközelebbi, velünk kapcsolatban álló beszerelőműhely elérhetőségét!
A KIYO ProPark a gyújtás ráadásakor bekapcsol, majd a járműben található belső egységen hang- és fényjelzést ad az aktiválódásról és a szenzorok csatlakozásának állapotáról. Ha a készülék közeledő tárgyat érzékel, azonnal fény- és hangjelzéssel jelez a vezető számára.
Kisebb testű autókra elöl és hátul 3-3 fej szerelése is elegendő lehet. Nagyobb testű autók esetében már több fej felszerelése is indokolttá válhat (5+3 fej).
Egy megfelelően felszerelt védelmi rendszer 99%-os védelmet nyújt, viszont mindig marad 1% esély arra, hogy a rendőrségi mérőeszköz bemérje a jármű sebességét (erős napsütés, piszkos érzékelő, egyéb fizikai akadály, stb.). Ha a mérés érzékelését jelző hang megszólal és a LED fénye jelez, lassítson le az adott útszakaszra meghatározott legnagyobb megengedett sebességre, majd kapcsolja ki a védelmi rendszert, hogy ne zavarjuk vele a rendőrt a munkája elvégzésében.
A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni nem képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani, mivel ezek csak jelzik a mérést!
Mivel a készülék zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket, ezért a gyártó és a forgalmazó felhívja a vásárló figyelmét, hogy a készüléket kizárólag olyan országokban használja, ahol egy ilyen eszköz használata jogszabályba nem ütközik. A gyártó és a forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a készülék használatából, illetve a szakszerűtlen beszerelésből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért, illetve az olyan balesetekért, amely a vezető gondatlanságából ered.